luving you.

taty sayang kamu (:

Sunday, December 2, 2012

CABUT GIGI...!!!

oh my god... oh my god...
SAKIT DOWHHH...!!!
NYIUT...... NYIUT....... RASA KAT GUSI...
aduiyaiii..
ni la org kata " pain for beauty"..
sanggup bersakit - sakit semata - mata sebab nak cantik..
tapi.... sekarang... aku temporarily ugly...
hodoh gila tiada gigi depan.. nak implant pun, kat klinik tu tiada.. 
apa boleh buat la..
lepas ni kalau aku senyum cantik pun, 
palsu semua tu..
hahahahaha....
tabah.. at least aku gigi ja palsu..
orang korea, muka pun plastik.. 
huahuahua..
ok,, nak tidur.. tahan sakit dulu..
kebas separuh mulut...
rasa macam muka kembang sebelah..
CHIAOS...!!
http://i306.photobucket.com/albums/nn252/cebong_ipit/ALL%20EMOTICON/cinnamoroll/c15.gif

life story.. sad?? happy??

 HEI LIFE..
KADANG2 AKU SUKA TENGOK CERITA SEDIH..
THOSE LOVE STORY YANG SEBENARNYA MACAM HARAM JA..
LATEST EXAMPLE, 'ISTANBUL AKU DATANG'..
BEST.. TAPI HONESTLY, AGAK MACAM HARAM LA..
JUST, IT SHOW ME THAT, WELL, AT LEAST I'M NOT THE ONLY PERSON IN THE WORLD THAT SUFFER FOR SADNESS IN LIFE..
AKU TAU, APA YANG DORANG RASA DALAM WAYANG TU TAK REAL..
OK, FINE.. I DO ADMIT THAT..
TAPI THERE MUST BE SOMEONE YANG RASA MACAM TU..
DAH LA PAKWE DIA TUDUH BUKAN2, MAKI MACAM2, TAKNAK DENGAR PENJELASAN, CURANG PULAK TU..
TAPI, DIA TAK MENANGIS PUN..
TAHAN..
WAHHHH... KUATNYA DIA..
KALAU AKU, I'LL SPEND THE WHOLE 24 HOURS TO CRY..
INGAT SENANG KA MAU JADI KUAT MACAM TU..
AKU AKAN MENANGIS, MENANGIS, MENANGIS DAN MENANGIS..
HILANG KAWAN PUN AKU BOLEH MENANGIS BERHARI - HARI..
APATAH LAGI BOYFRIEND..
(DAH DEKAT SEBULAN PUTUS, AKU MASIH MENANGIS LAGI SEKARANG NI.. ASYIK TERINGAT DAN TERKENANG)
AKU RINDU DIA.. AKU SAYANG DIA.. DIA.... LAIN.... TAK MACAM YANG LAIN..
(CUMA RASA MACAM DIA TU PENGECUT)
BIAR LA.. KALAU ORANG LAIN BOLEH JADI KUAT, KENAPA BUKAN AKU??
AKU TAHU AKU KUAT.. YEAHHH..!!
DEAR BLOGGIE, I'LL SEE YOU AROUND.. 
http://www.emocutez.com

Monday, November 26, 2012


Here I am... duduk2 di rumah..
why??
I failed my exams of course..
got kicked..
lol...
betul......!!
biar lah..
hidup aku lebih gembira di rumah..
tempat yang tak ramai orang..
tak banyak kebencian, kehipokritan, kesombongan dan apa2 jenis 'ke' lagi lah..
duduk umah tunggu orang datang meminang..
hahahaha....
chiaooo...!!

Thursday, March 15, 2012

maaf??

aku telah berubah jadi seteruk ini..
in that case,
aku turut jadi orang yang susah memaafkan..
sampai bila2 aku takkan lupa yang aku bukan lagi kawan kau..
dan sampai bila2 aku takkan jawab salam kau tu..
kau tinggalkan aku saat aku menangis..
kau tinggalkan aku saat aku hilang pertimbangan..
kau tinggalkan aku saat aku perlukan semangat seorang teman..
so, aku takut ditinggalkan lagi..
precaution yang patut aku ambil,
TIDAK BERKAWAN DENGAN KAU SAMPAI BILA2..

the end..
happily ever after..

Friday, February 10, 2012

which friend?? bad peeps?? or good peeps??

What does the real meaning of friendship??
Is it mean the good peeps deserve a good friend ONLY??
and the bad peeps deserve a bad friend ONLY??
ok.. that funny..
than the bad always be bad..
and the good will never lead the bads to the right path..

i'm only 20..
but i've been through too many things in my life..
i've met too many people..
i've been living in too many personalities..
i've been treated with too many expresion..

but last year was the year that bring too much desperation to me..
why??
that was the year when everyone force me to accept UMT as part of my life..
that was the year I have to face so much work problem..
that was the year I lose my boyfriend on “malam takbir”..
that was the year I dont feel like celebrating hari raya..
that was the year I have to leave my real dream..
and my ultimate nightmare ever..
that was the year where I lose my beloved father FOREVER..

ok.. I do admit, I took a wrong path..
i'm sorry for showing everyone the real me..
I'm sorry for being bad again..

but still,
I AM GLAD FOR BEING LIKE THAT..

why?? why should I be proud for being miss “good-girl-gone-bad”
isn't it a very very very humiliating thing ever??

its a big NO..!

being like that, just open my eyes..
it show me who is the real friend..
who is the friend who only expect the PERFECT ME..
THE GOOD ME WHO ALWAYS WEARING MY TUDUNG LABUH..
WEAR MY BIG T SHIRT..
OR A JUBAH..

I found my friend..
the real friend..
the one who can accept me as good as I am..
or as bad as I am..
the one who can keep my dirtiest secret..
and will always be my friend forever..

I found those who know the bad me first..
and accepting me with whole of their heart..
who treat me like their own family..
and give me their shoulder when I cry..

last but I hope this is the least..
those who I consider as my true friend..
(well.. because they are those “good peeps” that I thought will accept however I am)
telling me that “we are not friend anymore”..
do not answering my text again..
just gone from my life..
but still, I know they care about me..
but with the wrong way..

I guess,
the bad friend will always accept you just the way you are..
but not the good friend..
ya... I got the conclusion now..
hohohoho... damn..

But for
that was the year when everyone force me to accept UMT as part of my life..”
I never regret...
it gives me much... ^^,

Tuesday, August 23, 2011

erkk....!!

asal aku rasa aku ni bakal nak single da?? 
bakal ditinggalkan..
hahaha,,
kena tinggal takpe..
jangan kena gantung..
kena tinggal bole cari lain..
kena gantung, sengsara dowhhh..!!
hahaha..
kau gantung aku, aku konsider kau tinggalkan aku eak..
mintak izin awal2..
hahaha..

Monday, May 23, 2011

my dream,,,

i have a very big dream,,
a dream to own a cafe..
look like maid cafe..
but they wont wear maid dresses..
they'll have another cute dresses..
my own design..
i'll fill my cafe with cute things..
it will filled with costumers.. :)