Here I
am... duduk2 di rumah..
why??
I
failed my exams of course..
got
kicked..
lol...
betul......!!
biar
lah..
hidup
aku lebih gembira di rumah..
tempat
yang tak ramai orang..
tak
banyak kebencian, kehipokritan, kesombongan dan apa2 jenis 'ke' lagi
lah..
duduk
umah tunggu orang datang meminang..
hahahaha....
chiaooo...!!
No comments:
Post a Comment